Vážení rodiče, milí žáci,
V pondělí 8.6. se nám na Partyzánku vrátí téměř 100 žáků z 6.až 8.tříd. Právě pro ně a pro jejich rodiče jsou určeny následující informace.
Vstup do školy
- ke vstupu do školy žáci využijí hlavní vchod, před kterým si je vyzvednou jednotliví vyučující, žáci nevstupují do školy samostatně
- do školy může být vpuštěn pouze žák vybavený ochrannou pomůckou (rouškou) zakrývající ústa a nos
- žák před vstupem do školy odevzdá vyučujícímu Čestné prohlášení podepsané zákonným zástupcem
- školní šatny jsou nadále uzavřeny, žáci nemají povinnost se přezouvat
- žák je povinnen přinést do školy igelitový sáček, do kterého si odloží roušku po dobu pobytu ve třídě
- ve společných prostorách školy se žáci mohou pohybovat pouze s nasazenou rouškou
- dezinfekční prostředek na ruce je připravený v každé učebně
- Čestné prohlášení je ke stažení na webových stránkách školy a vytištěné na recepci školy
- výdej obědů pro strávníky je připraven od 11:30 do 12:00 hod. Prosíme žáky, aby se řídili pokyny vedoucí ŠJ.
Organizace vyučování
- výuka pro všechny třídy začíná pravidelně ve 12:15 hod. a končí ve 14:30 hod.
- výuka obsahuje každý den vždy dva vyučovací předměty (dle níže přiloženého rozvrhu)
- délka vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut, přestávka na 15 minut
- vyučování bude probíhat od pondělí do pátku
- třídy 7.A a 8.A jsou rozděleny do skupin, obsazení skupin bude vyvěšeno před zahájením pondělního vyučování před budovou školy
- umožní-li to počasí, může být výuka realizována na školní zahradě nebo v blízkém okolí školy
- po skončení výuky doprovodí vyučující přidělenou skupinu žáků zpět před školu
- v případě absence je zákonný zástupce povinnen absenci žáka omluvit dle platného znění školního řádu
On-line výuka a povinnosti žáků, kteří se nezúčastní výuky ve škole
- počínaje dnem 8.6. se z organizačních důvodů UKONČUJE NASTAVENÉ ON-LINE VYUČOVÁNÍ
- jednotliví vyučující mohou, dle potřeby, svolat on-line vyučovací hodinu. Tuto skutečnost v dostatečném časovém předstihu oznámí žákům
- učitelé jednotlivých předmětů budou nadále zadávat domácí úkoly (Bakaláři/Dokumenty), žáci je budou vypracovávat dle jejich zadání (platí pro žáky, kteří se nezúčastní prezenční výuky ve škole)
- vyžaduje-li to povaha úkolu, mohou být žáci vyzváni k vyzvednutí úkolu přímo na recepci školy
- není-li možné odevzdat zadaný úkol elektronicky, mohou být žáci vyzváni k fyzickému odevzdání úkolu na recepci školy
Ostatní organizační informace
- ve středu 17.6.2020 se z důvodu konání pedagogické rady vyučování neuskuteční
- v posledním týdnu v červnu (22.6.- 26.6.) budou všichni žáci odevzdávat učebnice, případně jiné zapůjčené pomůcky. Jejich odevzdání je podmínkou pro předání závěrečného vysvědčení za školní rok 2019/2020
- o způsobu a termínech odevzdání učebnic bude žáky a jejich rodiče informovat třídní učitel prostřednictvím Komens
- o termínu a organizaci předání závěrečného vysvědčení budeme žáky i jejich zákonné zástupce informovat po pedagogické radě, tj.17.6.2020
Vážení rodiče, milí žáci, potřebujete-li k nástupu do školy další informace, kontaktujte prosím vedení školy nebo své třídní učitele.
Věřte, že se na vás všichni na Partyzánce těší, takže vítejte zpět ve své škole!
Mgr.Karel Minařík