Vážení rodiče, milí žáci,

letní prázdniny spějí do svého finále a Partyzánka se pilně připravuje na zahájení nového školního roku. Stejně tak se jistě pomalu chystáte i vy. V následujících dnech vám budeme postupně přinášet na webových stránkách školy ty nejdůležitější informace vztahující se k zahájení školního roku 2021/2022. První z nich se týká přihlášek ke školnímu stravování.

1. V sekci "Školní jídelna" naleznete záložku "Formuláře ŠJ" a zároveň kompletní pokyny pro strávníky.
2. mezi zveřejněnými formuláři naleznete i "Přihlášky ke stravování", které si vytiskněte, vyplňte a připravte k odevzdání. Nemáte-li možnost tisku přihlášky, budou k dispozici na recepci školy, případně v kanceláři ŠJ. 
3. vyplněné dokumenty budete moci odevzdat v recepci školy (nebude-li uvedeno jinak) v následujících úředních hodinách:
 
PONDĚLÍ   23.8.   8:00 - 11:30   12:30 - 15:30
ÚTERÝ      24.8.   8:00 - 11:30   12:30 - 15:30
STŘEDA    25.8.   8:00 - 11:30   12:30 - 15:30
ČTVRTEK  26.8.   8:00 - 11:30   12:30 - 15:30
PÁTEK      27.8.   8:00 - 11:30
 
Další možné termíny pro odevzdání vyplněných přihlášek ke stravování budou aktualizovány v průběhu přípravného týdne, tzn. od 23.8.2021.
 
Kontaktní osobou pro podání přihlášek a pro podání informací ke školnímu stravování je p.Ilona Červinková (ilona.cervinkova@zspartyzanska.cz). Potřebujete-li upřesnit informace k podání přihlášek ke školnímu stravování či potřebujete-li další informace týkající se školní jídelny, žádáme Vás, abyste využili e-mailovou formu komunikace. Děkujeme!