Vážení rodiče, milí žáci,
letní prázdniny spějí do svého finále a Partyzánka se pilně připravuje na zahájení nového školního roku. Stejně tak se jistě pomalu chystáte i vy. V následujících dnech vám budeme postupně přinášet na webových stránkách školy ty nejdůležitější informace vztahující se k zahájení školního roku 2021/2022. První z nich se týká přihlášek ke školnímu stravování.
1. V sekci "Školní jídelna" naleznete záložku "Formuláře ŠJ" a zároveň kompletní pokyny pro strávníky.
2. mezi zveřejněnými formuláři naleznete i "Přihlášky ke stravování", které si vytiskněte, vyplňte a připravte k odevzdání. Nemáte-li možnost tisku přihlášky, budou k dispozici na recepci školy, případně v kanceláři ŠJ.
3. vyplněné dokumenty budete moci odevzdat v recepci školy (nebude-li uvedeno jinak) v následujících úředních hodinách:
PONDĚLÍ 23.8. 8:00 - 11:30 12:30 - 15:30
ÚTERÝ 24.8. 8:00 - 11:30 12:30 - 15:30
STŘEDA 25.8. 8:00 - 11:30 12:30 - 15:30
ČTVRTEK 26.8. 8:00 - 11:30 12:30 - 15:30
PÁTEK 27.8. 8:00 - 11:30
Další možné termíny pro odevzdání vyplněných přihlášek ke stravování budou aktualizovány v průběhu přípravného týdne, tzn. od 23.8.2021.
Kontaktní osobou pro podání přihlášek a pro podání informací ke školnímu stravování je p.Ilona Červinková (ilona.cervinkova@zspartyzanska.cz). Potřebujete-li upřesnit informace k podání přihlášek ke školnímu stravování či potřebujete-li další informace týkající se školní jídelny, žádáme Vás, abyste využili e-mailovou formu komunikace. Děkujeme!